Hoflaankerk

Het centrale gebouw van de wijkgemeente is de Hoflaankerk (Hoflaan 1). ’s Ochtends zijn er afwisselend diensten van deze gemeente en de gemeente Protestants Kralingen. ’s Middags zijn er om 17:00u diensten van Hervormd Kralingen.

De kerk is goed bereikbaar met de metro en tram 7 (beide via halte Voorschoterlaan). Rond de kerk hoeft op zondag voor 12:00 uur niet betaald te worden voor het parkeren.

In deze kerk worden de kerkdiensten gehouden, die onder verantwoordelijkheid van de wijkkerkenraad vallen. Ook de doordeweekse activiteiten zijn meestal in één van de zalen bij deze kerk.

Op de Wikipedia pagina van deze kerk is meer informatie en achtergrond van dit historische gebouw te vinden. Ook kunt u op onze website nog een stuk over het orgel vinden.

Grotere kaart weergeven