Biddag en dankdag

Biddag

Op de tweede woensdag van maart is de jaarlijkse Biddag. Op de avond van Biddag is er om 20.00 uur een kerkdienst in de Hoflaankerk waarin het gebed centraal staat. Hiermee willen we als gemeente tot uitdrukking brengen dat in alles wat wij ondernemen, speciaal dat wat ons werk en studie aangaat, afhankelijk zijn van God. In de eerste plaats vragen we om vruchtbaarheid in de landbouw, alles in dit bestaan begint bij voedsel. Maar het is breder: we bidden ook voor ons werk, onze studie, onze familie, voor de maatschappij in zijn geheel, voor vrede en voor onze regering. We bidden in deze dienst daar heel speciaal voor.

Voorafgaand aan de dienst is het mogelijk om vanaf 18.00 uur deel te nemen aan een gezamenlijke maaltijd. Deelname is gratis.

Dankdag

Iedere eerste woensdag van november is het Dankdag. ’s Avonds is er om 20.00 uur een kerkdienst in de Hoflaankerk. In deze dienst brengen we God dank voor de oogsten in de afgelopen maanden en voor zijn zorg voor ons werk, onze studie, onze familie en voor de maatschappij in zijn geheel.