Welkom om Kerst mee te vieren

Met Kerst zijn er in de Hoflaankerk (hoek Hoflaan/ Oudedijk) twee kerstdiensten.

Op kerstavond (24 december) is er de kerstnachtdienst. De dienst begint om 22 uur.  We zingen kerstliederen, er is een kerstkoor en er wordt stilgestaan bij het thema van de dienst: ‘Emanuel, dichterbij kan God niet komen’. De dienst wordt geleid door ds M.C. van Pelt. Ieder is van harte welkom. Voorafgaand aan de dienst is er tussen 21.15 – 21.45 uur voor de vroegkomers chocolademelk.

Op 1e Kerstdag (25 december) begint om 10 uur de kerstdienst. Het thema van deze dienst is ‘Haastige spoed…’

We zingen bekende en nieuwe kerstliederen, begeleidt door  verschillende solisten en instrumentalisten. De dienst wordt geleid door ds M.C. Batenburg (Sint-Janskerk, Gouda)

Na de dienst is er koffie, thee en fris, met kerstbrood. Van harte welkom!