Afscheidsdienst dominee Mark van Pelt

Ds. Mark van Pelt heeft het beroep van de Gemeente de Goede Herderkerk te Ridderkerk aangenomen  en zal daarom afscheid nemen van de Hervormde Gemeente Kralingen-West.

De kerkdienst op 9 juni staat in het teken van dit afscheid. De dienst is 10.00 uur in de Hoflaankerk, Oudedijk 2 te Rotterdam. Deze dienst zal door Ds. Mark van Pelt zelf worden geleid en is de laatste keer dat hij als predikant van Kralingen-West voorgaat. Wij nodigen u uit om, samen met ons, God te danken voor alle zegeningen die we hebben ontvangen.

We kijken met dankbaarheid terug op de periode van ruim 12,5 jaar waarin Mark van Pelt predikant in Kralingen-West is geweest. Wij gaan Mark van Pelt, zijn vrouw Karin, en hun kinderen missen! We nemen afscheid maar blijven met hen verbonden in Christus.

Tijdens de dienst is er kinderoppas en bijbelles tot 9 jaar. Na de dienst is er gelegenheid een hand te geven en voor ontmoeting bij een kopje koffie of thee.